Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Povinně zveřejňované informace

Povinně zveřejňované informace

Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č. 442/2006 Sb., která stanoví strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu dle § 5odst. 1 a 2 zákona č.106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

1. Název

Základní škola a Mateřská škola Jičíněves, příspěvková organizace

2. Důvod a způsob založení

Zřizovatel:

Obec Jičíněves
Jičíněves 82
50731 Jičíněves
Základní účel zřízení - předškolní a školní vzdělávání
Hlavní činnost - vzdělávání, stravování

3. Organizační struktura

Seznam organizačních složek:

  • ZŠ, MŠ, Družina, Jídelna

4. Kontaktní spojení

  • 4.1 Kontaktní poštovní adresa

    Základní škola a Mateřská škola
    Jičíněves 44, 507 31 Jičíněves

  • 4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

    Základní škola a Mateřská škola
    Jičíněves 44, 507 31 Jičíněves

  • 4.3 Úřední hodiny

    Pondělí - Pátek (září - červen)
    8:00 - 13:00 hod

  • 4.4 Telefonní čísla

    +420 499 599 129
  • 4.6 Adresa internetové stránky

    www.zsrablhota.cz

  • 4.7 Adresa e-podatelny

    info@zsmsjicineves.cz

  • 4.8 Další elektronické adresy

    hvezdicka.slunicko.ms@seznam.cz

5. Případné platby lze poukázat

Číslo účtu: 181586628/0300

6. IČ

70993203

7. DIČ

CZ70993203

8. Dokumenty

9. Žádosti o informací

Prostřednictvím elektronické pošty: info@zsmsjicineves.cz 

Prostřednictvím datové schránky (IDDS): np8mm6c

Podání písemně na adresu sídla organizace

Poštou:  Základní škola a Mateřská škola, Jičíněves 44, 507 31 Jičíněves

Osobně: v sídle organizace na výše uvedené adrese

10. Příjem žádostí a dalších podání

Osoba určená k přijímání žádosti a vyřizování stížností, podnětů a oznámení:

vyřizování žádostí, stížností, oznámení a podnětů provádí ředitelka školy, v případě její nepřítomnosti přijímá žádosti o poskytnutí informací zástupkyně ředitelky, tazatel obdrží odpověď / vyjádření k žádosti do 15 dnů od obdržení písemného dotazu, který splňuje všechny náležitosti dle zákona č106/1999 Sb. v platném znění, na ústní dotazy osobní nebo telefonické bude odpovězeno ihned, pokud to konkrétní žádost tazatele umožní.

11. Opravné prostředky

Opravné prostředky se podávají ve lhůtách a způsobem stanoveným obecnou úpravou správního řízení dle zákona č. 500/2004 Sb., o správním řízení, ve znění pozdějších předpisů. Ve vydaných rozhodnutích je uvedeno poučení o dovolání. Jedná-li se o rozhodnutí odmítnutí žádosti o poskytnutí informace, řídí se lhůty pro odvolání ustanovením § 16 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

12. Formuláře

Formuláře týkající se poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím jsou k dispozici u ředitelky ZŠ a MŠ.

13. Popisy postupů - návody pro řešení životních situací

Platné a účinné znění správního úřadu na portálu veřejné správy - Portál GOV

14. Předpisy

15. Úhrady za poskytování informací

  • 15.1 Sazebník úhrad za poskytování informací

    Nebyly žádné stanoveny

  • 15.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací

    Nebyly žádné stanoveny

16. Licenční smlouvy

V současné době nejsou poskytnuty žádné výhradní licence pode §14a odst.4 zákona č. 106/1999Sb.

17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.

    • V roce 2018 nebyly žádné informace požadovány
    • V roce 2019 nebyly žádné informace požadovány